Tasuta tarne tagab tellimus al. 29 €

Turvaline ostukeskkond ja kiire tarne

Soodsad pakkumised

Kohaletoimetamine

Kaupa saab tellida Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaati, kliendi poolt märgitud aadressile Omniva kullerteenust kasutades või EPP OÜ Tallinna müügiesindusse.

Kauba kättesaamine EPP OÜ müügiesindusest Tallinnas.

  • Kauba väljastamine toimub müügiesinduse lahtiolekuaegadel. Ajutiselt on esindus avatud vaid eelneval kokkuleppel. Esinduse asub Joa 3, Tallinnas. Sissepääs on Narva maanteelt Oru bussipeatuse poolt.
  • Kaup saabub müügiesindusse 3-6 tööpäeva jooksul pärast müügilepingu jõustumist ning kauba kohalejõudmisest teavitatakse klienti e-kirja teel.
  • Kliendile väljastatakse kaubad isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib müüja jätta kauba väljastamata.
  • Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  • Kauba tellimisel EPP OÜ Tallinna müügiesindusse, ei lisandu summale kohaletoimetamise tasu.
  • Juhul, kui klient ei tule kaubale järele 14 kalendripäeva jooksul, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kättesaamine pakiautomaadist

  • Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud Itella Smartposti ja Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3 €. Juhul, kui tellimuse maksumus ületab summat 29 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
  • Ostetud kaup saabub peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati 2-7 tööpäeva jooksul.
  • Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.
  • Saadetise teekonda on võimalik jälgida transpordipartnerite kodulehel:

            http://uus.smartpost.ee/

            https://www.omniva.ee/

  • Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
  • Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Kauba kättesaamine kulleriga

  • Valides kauba kohaletoimetamiseks Omniva kulleri, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 5,00 €. Juhul, kui tellimuse maksumus ületab summat 29 €, kohaletoimetamise tasu ei lisandu.
  • Kulleri poolt kohaletoimetatav kaup toimetatakse kliendi märgitud aadressile ostu sooritamise järgselt 3-7 tööpäeva jooksul ajavahemikus kell 10.00 – 21.00. Kauba üleandmise täpse aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni või SMS-i teel kokku.
  • Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil kauba vastuvõtmise. Juhul, kui klient ei ole kauba saabumise hetkel kättesaadav, teeb kuller ühe täiendava katse kaupa kätte toimetada. Kui mõlemad katsed kaupa kliendile üle anda ebaõnnestuvad, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

 Kauba kontroll

  • Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul, kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata või lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
  • Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust, saates e-kirja aadressile myyk@epp.ee või helistades telefonil: +372 4330 935.
  • Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.