Tellimuse vormistamine

  • Tellimusi saab e-poes esitada nii anonüümse kliendina kui püsikliendina sisse logides.
  • Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi.
  • Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
  • Klient kinnitab ostukorvi, kinnitab müügitingimustega nõustumise ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades, kontrollides enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
  • Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.
  • Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
  • Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
  • Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.